En iyi Tarafı diş eti kanaması nasıl önlenir

Uzman hekim Dişle dayalı iltihaplar oda, koku alma organı ve kursak çevresi kadar dişe benzeyen bölgeleri etkileyebilir. Doktorunuza danışmadan herhangi bir ilaç kullanmayın. En gücük sürede bir diş hekimine kontrol olmanızı ve muktezi tedavileri yaptırmanızı tavsiye ederim.

ilhan Hocam üç çağ önce ast azı diş cektirdim hala devam eden ağrı var ve kürdanla bastirdım kemige bileğiyor yüzeyde kökmü kaldı acaba daha önce bu dişe hat tedavisi yaptırmıştım sizlamayla saksıladı ve anbean kalan ağrı oluştu doktor tedavinin sonuç vermeyecegini söyleyerek çekti şimdi ne yapmalıyım

ilknur 3-4 gündüz önce hat tedavisi bünyeldı disime suanlik disimde sâri dolgu var. Amma tedaviden sonra bogazimda iltihapli cerahat kabilinden birnesne oluştu. Etrafı kırmızı ve yutkunurken yarayor. Neyden kaynaklaniyo olur ?

BÜŞRA merhaba doktor bey benim dişim çürük doktora gittim çektirmek ciğerin ama ağrı yapmıyorsa çekmeyelim dedei ve çekmedi

Mahir hekim Amaç eş Öncelikle geçmiş olsun.Yeğin çekimler esnasında üst çenede sinüsün açılması kesif mukabillaşılan bir komplikasyondur.Özellikle diş kökleri sinüse benzeyen ise.Çekilen dişte enfeksiyon namevcut ise kök kalması disiplinntı yaratmayabilir.

Bilirkişi doktor Doktorunuza güvenmelisiniz. Eğer bu mevzuda tereddüt yaşıyorsanız başka bir diş hekimine bile kontrol olabilirsiniz.

Mütehassıs hekim Fatma dudu bu bölgede iltihaplanma olmuş kesinlikle bir an evvel tedavisinin kuruluşlması gerekir.

zura selam hocam ben isvecte yasiyom burda dis doktoru cok pahali sol doğrultu asagida disim agiriyor dis ustu kucuk bir et parcasi

evgin lütfen Kist oluşursa sağaltma nasıl see it here olur doktor eş/kadın? 16 evetşındayım.Bu hafta gidicem çok ama çok korkuyorum.

sundus Dotorum 2ay once disime doghu yapilmisti ve 15 gun sonrasında disim agrimayya baslasi.doktora gittim antibiyotik verdi kullandim agrisi elimi degince agriyo doktora dedim disini cekicem dedi lakin ben cektirmek istemedim kokleri saglam .kanal tedavisi yürütmek zorundami okanal tedavisi olmazsa ne olur

müstacel lütfen Bu hafta gideceğim.Peki kist oluşursa bu durumun dhuzurüşü gayrimümkün mı illa operasyon mı çok korkuyorum acaba benimki kiste dönüştü mü diye.

Bilirkişi hekim Dilerseniz bir diş hekimine görünebilirsiniz iltihaplanma olup olmadığı dair bir selen edinin..

Erkan yılmayan Selam hocam.şikeste bı dişim vardı nısıfsı yoktu agrı yaptı doktora gıttım agrısemt dişe bısey yapamam dedı antıbıyotık kullandım sonrasında sınık kısımda kırıldı yalnızca kökünde kaldı çektirmeye gıtcektım ama apse yaptı.

Diş hitit ve diş arasında oluşan apselerde iyileştirme ise öncelikle nahiye temizlenir ve iltihabın muhtevai havaialtılır. Henüz sonra apse baştan nüksetmeyecek şekilde diş etleri ve dişin read review kök yüzeyleri arındırılarak temizlenir.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *